
Gdybym ci powiedział, jak wiele restauracji nigdy nie inwentaryzacji, można zrozumieć wszystkie awarie. Zapasy sposób można kontrolować przepływ środków pieniężnych, jeśli was na zamówienie, pieniądze się przywiązany do czegoś, co nie ma wartości, gotówka jest królem. Właściwa asortyment obejmuje pracę, to nie jest łatwe utrzymywanie z ekwipunku na codzień. To jest dokładnie to, czego potrzeba, aby utrzymać odpowiednie koszty żywności i alkoholu, przy jednoczesnym zminimalizowaniu kradzieży i psucie.
Stare powiedzenie inwentaryzacji raz w miesiącu jest martwy, trzeba wziąć pełną inwentaryzację raz w tygodniu. Wyobraź sobie, że jesteś w działalności sezonowej, lipiec i sierpień są twoi szczytowe miesiące. Jeśli wziąć inwentarz miesięczne i numery lipiec są daleko, nawet nie zdaje sobie sprawy, aż prawdopodobnie w połowie sierpnia, w tym czasie swoją sezon się kończy i po prostu zdmuchnął swoją roku. Kontroluj swoje pieniądze, z systemami kontroli i równowagi wdrożenia. Okresowo mają kogoś z naszego badania biurowej proces inwentaryzacji z zarządcą kuchni lub restauracji. W jaki sposób można sprawdzić, czy numery zostały naruszone? Ważne jest, aby uznać, że asortyment jest pieniężnych (gotówka). Nigdy nie opuścić stos gotówki na blacie, by umieścić je w banku, a następnie dopiero po którą liczono go. Twój inwentarz jest konto bankowe swojej restauracji, w chronią go jak to wszystko masz pieniędzy, ponieważ w wielu przypadkach jest. Nie związać swoje pieniądze w produkty łatwo psujące się, badania zakup Twojego szefa kuchni, daj mu obwody na zakup. Jeśli jesteś restauracja rodzinna, nie trzeba zakupić świeże trufle.
Myślę, że jeśli Restauratorzy spędził więcej czasu kontroli ich inwentaryzacji, zamiast spaceru wokół jadalni lub salonie comping napoje i udając wielkie strzały.Chcemy osiągnąć znaczną redukcję awarii restauracyjnych. Strzeż swój inwentarz, policz to często chronić to jak jest horda złota i oglądać firmie rozwijać.
Richard Varano Restauracja Masterminds
Artykuł napisany przez: oplot kablowy poliestrowy